Subject: 11403 km 0,11 ja 11247 km 0,41 Aasamäe tn
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Jun 2024 12:44:51 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Märt Riiner <[email-masked]>
Sent: Monday, June 3, 2024 12:39 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Fwd: FW: Ääsmäe ristumiskohtade ehitamine

Tere!

Edastame ekspertarvamuse Ääsmäe ristumiskohtade ristumiskohtade 11403 km 
0,11 ja 11247 km 0,41 Aasmäe tn ehitustööde kohta. Praeguse eksepertarvamuse 
seisukoha kohaselt ei ole vajalik kraavide rajamine ja seetõttu teeme 
ettepaneku kraave mitte rajada. Palume teha vastava muudatuse.

Väljavõte ekspertarvamusest:

Eeltoodust lähtuvalt kraavi mitte rajamine ei halvenda riigitee ja 
kergliiklustee konstruktsiooni kihte ja pinnavete ärajuhtimise veerežiimi.

Lugupidamisega

Märt Riiner

Eesti Ühistumajad OÜ

---------- Forwarded message ---------
From: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Fri, 17. May 2024 at 09:39
Subject: RE: FW: Ääsmäe
To: Eurokaev Eurokaev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere, me ei võtaks ristmikku vastu ega kooskõlastaks KOV lubasid kirjeldatud 
olukorras. Hetkel tundub kõige kindlam leida ikkagi teedeinsener. Ma ise 
võtan tänase päeva paraku vabaks, et saada tagasi mõned pühapäevased 
töö-õhtud. Palun küsige Merike Joonsaarelt nõu teedeinseneride ja võimalike 
lahenduste kohta.

Lugupidamisega

Marek Lind

Kooskõlastuste üksuse juhataja

From: Eurokaev Eurokaev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 14, 2024 12:02 PM
To: Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: FW: Ääsmäe

Tere,  saatsin sama kirja ka Klotoid oú meestele aga pole vastust veel 
saanud.

Ega valla esindaja kirjast pole ainukesena kasu. Vòibolla saab selle najal 
teha muudatuse ja hoiaks aega-vahendeid kokku.

Arendaja surub et tehke kraavid àra ja asi tema jaoks korras et tal ei ole 
vòimalik oodata. Aga siis teisele poole teed jààks kraavi pòhja-vòi ligidale 
kaabel vaat et nàhtavale.

Kas sellisel juhul vòtab transpordiamet selle vastu? Mind sunnitakse 
kiiresti kraavi tegema et sellel nàdalal asi korras oleks. Kui meie 
kooskòlastatud  projektis on kraav ja hiljem sinna planeeritud- paigaldatu 
elektriliin siis mis meie kohustus oleks.

Ma ei teagi mis tegema peaks.

Vabandan et muudkui túlitan aga arendaja hádas múúdud majade kasutusloaga. 
Lepingutes neil trahvid.

Lugupidamisega

Roland Lääne

---------- Forwarded message ---------
From: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, 29. Apr 2024 at 14:06
Subject: FW: Ääsmäe
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere

Ääsmäel  Aasamäe tänava ristmikust paralleelselt Ääsmäe-Hageri teega kuni 
Kasesalu tee ringristminuni ei ole viimase 2 aasta jooksul tekkinud 
teadaolevalt liigvett autotee ja kõnnitee alal,

mis oleks tekitanud probleeme riigitee või jalgrattatee muldkehandile või 
katte säilivusele.

Lugupidamisega

Indrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Eurokaev Eurokaev < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, April 29, 2024 1:38 PM
To: Indrek Brandmeister < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Fwd: Ääsmäe

Tere, ega pole jòudnud tegeleda.

Lugupidamisega

Roland Lääne

From: Eurokaev Eurokaev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, 22. Apr 2024 at 18:54
Subject: Ääsmäe
To: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere, palume Saue vallalt infot kas  Ääsmäel  Aasamäe tänava ristmikust 
paralleelselt Hageri teega kuni Kasesalu teeni  on 2 aasta jooksul tekkinud 
teadaolevalt  liigvett autotee ja kõnnitee alal.

Kõnnitee aluse tegemise ajal sai teeküna täidetud rohkem kui 500mm( osati ka 
rohkem) liivaga, laiusega tsirka 3,5 m ja tõstetud kõnniteed.

Tee projektis oli autotee ja kõnnitee vahele projekteeritud kraav-teetruup 
aga polnud kraavil edasivoolu. Truubi me ka paigaldasime aga sulgesime 
mõlemad otsad. Ka truubi teises otsa vahetusse lähedusse oli Elektrilevil 
paigutatud maakaabel mistõttu ei saanud sinna rajada kraavi..

Ka kõnniteel liikujate ohutuse mõttes ei ole mõistlik tekitada sügav kraav 
tee vahetusse lähedusse. Kraav täidaks siis veehoidla funktsiooni kuna 
edasivool puudub.

Jätsime tegemata sellel põhjusel kraavi. Kuna täitsime pinnast suuremas 
mahus liiva-killustikuga siis sellest tekkis juurde drenaazivat kihti. Kahe 
aasta jooksul on see lahendus toiminud ja liigveega pole olnud probleeme.

Palun Saue vallalt kinnitust kas on olnud sellel alal liigveega olnud 
probleeme.

-- 

Lugupidamisega

Roland Lääne